Excursii

Excursii SingleBell

O vorbă din bătrâni spune că ar fi bine ca înainte să începem o relație serioasă să mergem împreună pe munte. Să fie oare muntele în măsură să scoată la iveală adevărata noastră față și a celor din jur?

Iată mai jos ce ne-au spus câţiva dintre participanţii la excursiile SingleBell:

Poiana Braşov, weekend-ul 25 – 27 iulie 2014

Reta: Eu personal, şi am senzaţia că majoritatea celor care au participat consideră aşa, am fost foarte încântată de excursie, a fost relaxantă, interesantă, fără un minut de plictiseală. Deşi iniţial am fost sceptică fiind vorba să stau 3 zile cu 40 de necunoscuţi – ceea ce m-a atras fiind traseul pe munte, acum mă bucur că a plouat şi am mers la Aventura Parc( probabil dacă nu eram cu voi nu aş fi avut curajul să fac chiar aşa pe maimuţa :))

Andrei: Mulţumim SingleBell pentru o experienţă minunată şi plină de relaxare dar şi evenimente distractive. Aştept cu interes următoarele evenimente de grup şi doresc să mulţumesc organizatorilor şi participanţilor pentru un weekend mult peste aşteptări.

Mihai: Excursia a fost super distractivă chiar dacă a fost doar un weekend :( sper ca următoarea excursie să fie măcar de 4 zile. Oricum, eu aştept party-ul de revelion.

Ioana: Mie mi s-a părut că v-aţi descurcat super, având în vedere numărul mare de persoane, vârstele diferite, precum şi multitudinea de probleme şi preferinţe pe care aţi reuşit să le acomodaţi cu multă diplomaţie şi abilitate :), având în vedere că voi până la urmă nu sunteţi nici agenţie de turism şi nici ghizi turistici sau profesionişti în domeniu – aşa că, în acest context, care cred că ar trebui cumva subliniat şi fatza de participanţii mai pretenţioşi – , eu zic că meritaţi felicitări şi o vacanţă frumoasă :) De asemenea, ţin să precizez faptul că alegerea hotelului a fost foarte inspirată – curăţenie, condiţii ok, mâncarea bună şi gustoasă. La acest capitol eu una nu am decât laude.

Costel: Vreau să mulţumesc organizatorilor SingleBell penru această minunată excursie. Distracţia a fost garantată, iar activităţile s-au desfăşurat în locuri superbe. Un mod original şi unic la noi în ţară de-a cunoaşte persoane single. Aştept cu nerăbdare următoarea excursie. Felicitări, SingleBell !

Ana: M-am simţit bine alături de voi. Scopul excursiei a fost atins din punctul meu de vedere: am cunoscut oameni noi, veseli, interesanţi unii dintre ei, minunaţi alţii. Minunaţi şi organizatorii: punctuali, concişi, la obiect, buni coordonatori, buni comunicatori şi calzi totodată.

Predeal, weekend-ul 26 – 28 iulie 2013

Octavian: Multumesc pentru aceasta excursie. Chiar vorbeam cu cineva adineauri despre faptul ca am avut un weekend SUPER. Ne-ati tinut in priza tot timpul. Nu am avut nici macar un moment in care sa ma plictisesc si asta datorita diversitatii activitatilor si a celorlalti cu care chiar am simtit ca putem forma un grup si ne vom mai intalni cu siguranta si cu alte ocazii, prin cluburi, drumetii cu voi la munte, etc. Uite asa se formeaza prietenii noi, socializand si iesind din zona de confort.
Evident, vreau si eu poze !!! :)))) In special cele in care atarnam pe sarma la trapez. :))
Multumesc inca odata pt un weekend frumos ! 😉

Claudia: Excursia a fost grozava! Felicitari pentru organizare si mai ales pentru rabdarea avuta cu 38 de oameni. In mod cert vreau sa pastrez legatura cu cei care au fost in excursie si o astept cu nerabdare pe urmatoarea. :)

Florin: O excursie de neuitat! Foarte bine planificata (locatie, evenimente, etc.) si voi (echipa) ati fost extraordinari. M-am simtit foarte bine pana in momentul „Florin, tu acum te-ai trezit?!!”

Luoana: Eu m-am simtit foarte bine si va multumesc tuturor pentru acest lucru. Am cunoscut oameni diversi, interesanti, saritori, placuti, plini de umor, si sunt convinsa ca daca am mai fi avut timp sa ne cunoastem mai bine as fi avut numai surprize placute. Au fost trei zile din viata mea pe care le-am trait cu multa placere la munte. Va multumesc inca o data tuturor.

Roxana: M-am simtit foarte bine in aceasta excursie, aproape uitasem cum este la munte :-), organizarea si hotelul au fost super, ca si participantii – am cunoscut oameni interesanti, cu simtul umorului si dornici de aventura. Ar fi ideal daca ati organiza lunar cite o astfel de excursie la munte, sa zicem din Mai pina in Octombrie :-)
Am inceput sa merg la sala astfel incit sa am o rezistenta mai mare la efort si urcus si…mi-am propus ca data viitoare cind voi ajunge in Fun Park sa fac si eu exercitiile!:-))

Moeciu, weekend-ul 2 – 4 noiembrie 2012

Raluca: Mai are rost sa spun ca totul a fost la superlativ?
Nu ma asteptam sa iasa o excursie atat de reusita. La prima vedere, nu v-am acordat prea mult credit. Insa ai reusit sa mobilizezi niste oameni maturi, sa ii determini sa se joace, sa danseze, sa se simta la fel ca in adolescenta. Daca ai observat, (si sunt convinsa ca ai facut-o), nimeni nu s-a impotrivit, toti am fost foarte disciplinati si ne-am integrat in jocurile tale. Totusi, regret ca nu am ajuns si la Fundata…Insa minusul e minuscul, nu reuseste sa eclipseze partile bune si frumoase ale excursiei.

Mona: Pentru mine a fost o provocare. Una pe care am acceptat-o 😛 Pe langa faptul ca am intalnit multi oameni buni si „frumosi” :-) am iesit din aria mea de confort. Mi-am „ingaduit” acest lucru tocmai pentru a-mi da posibilitatea de a ma auto-analiza mai bine si de a ma „misca” cu mai mult curaj fara a mai tine „cu dintii garda sus ” 😛 . Asta a fost pentru mine obiectivul principal.
Deci, categoric a fost un castig si chiar simt ca am iesit pe plus din asta si cu siguranta nu sunt singura in aceasta situatie. :-) Acum pot spune ca a fost o experienta ce ar trebui” bifata” intr-o viata de om. :)

Daniela: Mi-a placut tare mult in excursie. Am cunoscut oameni de calitate, ne-am petrecut frumos timpul, ne-am impartasit experiente, am mai „tras cu urechea” la parerile baietilor despre fete (nu ca erau secrete, dar le era mai usor sa si le-mparteasca intre ei;) winking). Cred ca fiecare dintre noi si-a facut cel putin un prieten.

Locatia a fost excelenta… mesele foarte bune… cred ca cina festiva a fost excesiv de bogata. Parerea mea este ca a fost prea multa mancare… data viitoare sariti fripturile ca doar nu-i nunta. Trebuie sa iti spun ca nu prea-ti mai vine sa dansezi cand esti cu burta plina.

Per total insa a fost totul bine. Felicitari! V-ati descurcat excelent. Sunteti tare dragute si se vede de la o posta ca voua chiar va place ceea ce faceti. Felicitari inca o data!
Daniela, o clienta multumita :)